20

Moja srodna dusa je prije dva proslavila 20. rodendan, a ja nisam bio s njom.. Toliko mi je tesko bilo taj dan, da to nije bilo normalno.. Priredio sam joj malo iznenadenje s torticom (karamela unutra jer ona voli) i rozim svjecicama.. U pozadini su bili baloni s brojem njenih godina, a preko poziva je ugasila svjecice.. Da ste vi samo mogli vidjeti tu tugu i cuti te jecaje koji su dolazili s druge strane.. Nedostajao sam joj, a sam Bog zna koliko je i ona meni.. Napokon nadem voljenu osobu i ne mogu biti s njom.. A volim je.. Vise od najvise.. To je moj borac, moja tvrdoglava bicica (u horoskopu) koja je duplo jaca od mene.. Zaista je moja najveca podrska, odnosno nasa.. To je jedno cudo od zene, djevojke, kako god.. I stvarno s njom zelim ostariti, provesti sve vazne trenutke u zivotu.. Samo s njom..

Jucer sam kupio kartu za 17.5.. Nadam se ce poletjeti putem ljubavi.. Putem do nje.. Nadam se.. I da ce sve ovo biti iza nas.. Da cemo se nekad u sestom mjesecu smijati svemu tamo negdje obasjani suncem na travi u blizini naseg mjesta.. A vec znam da je karta jednosmjerna.. Takvu sam i kupio.. Ali jednosmjerna zauvijek.. Vise se nikada ne zelim odvojiti od nje.. Nikada! Sinoc smo pogledali film zajedno preko poziva.. Prelijepo.. Mada sam vise gledao nju i njene oci.. Njene zube.. Osmijeh.. Tu narancastu kosu.. Parasite – sve preporuke za film.

FUCK YOU CORONA!

avontos41

Snovi su projekcija nasih nadanja...

2 thoughts on “20


Komentariši