100

Upravo toliko, ni manje – ni vise. Sjecam se rastanka i nekog straha. Straha da ce se nesto izmedu nas promijeniti, da mozda nece biti isto.. Odlazivsi snjeznim putem kuci osvrtao sam se gledajuci utisnute stope i pitao se: “Hoce li moje tragove zatrpati novonapadali snijeg?”; “Hoce li se taj isti snijeg otopiti odnosivsi moje stope?”; Hoce li nakvasene suzama odlaska isceznuti i nestati utopljene u daljini?”. Ali ona.. Ona me uvjerila u suprotno.. Nijedan dan nije poceo bez njene poruke. Nijedna dan nije zavrsio bez pozdrava za laku noc. Nijedan dan nije prosao bez poziva na kameru. Nijedan. Svaki dan sam osjecao podrsku i snagu jer nitko osim mene ne zna kakva je to djevojka.

Mozda ce netko citajuci misliti da se radi o tamo nekoj izmisljenoj ili jednostavno da previse koristim hiperbolu ili da nastojim uljepsati cisto zbog teksta.. Kratko i jasno: Ne! Sve je istinito. Ona i ja. Odnosno MI. Osoba koja me usreci cinivsi ljude oko mene sretnijim.. Osoba koja je znala i koja zna koliko mi je tesko.. Koliko mi je trebalo vremena da se naviknem na sve novo. Na novi zivot, na novu sredinu, ljude, sustav.. Prosla je sa mnom svaki moj radni dan, svaku moju suzu je nastojala obrisat svojim savjetom i rijecima utjehe.. Pozivi do kasno u noc.. Pozivi do onog trena dok me ne “otjera” spavati jer se rano dizem na posao.. I tako bez prestanka.. Ona ne prestaje, njena ljubav ne prestaje, mi ne prestajemo. Jacamo iz dana u dan i vidim da nisam pogrijesio..

Nisam pogrijesio onog dana kada sam shvatio da ce ta djevojka biti pored mene koliko god meni bilo lose.. Koliko god meni dan bio katastrofa ona ce ga nastojati uljepsati.. Radit ce kojekakve djecije budalastine samo da meni izmami osmijeh na lice.. Kakve? Rokcat’ ce, glumit kera ili neku drugu zivotinju kojom sam je zvao nazvat.. Tvrdoglava, ne da na sebe, ima svoje JA i drzi do svog stava i dostojanstva.. Djevojka iz bajke? Ne, moja stvarna djevojka.. Takvu ni sanjao nisam.. Znas u snu sanjas savrsenu djevojku s mnostvom vrlina, a ona je i sa svojim manama upravo takva.. Upravo sam je takvu i zavolio..

Papirici koje sam joj napisao prije polaska da svako jutro moze procitati novi i tako zapoceti dani su gotovi.. Svi su procitani, ali kada sam odlazio ostavio sam joj prazne i marker.. Nadajuci se kako cemo kada dodem ostale popunjavati zajedno.. Ludost koja se dogodila u svijetu nam je to onemogucila.. Pao sam, duh mi se slomio i nisam znao sto dalje.. Sve sto smo planirali palo je u vodu.. Ali znate tko nije pao? Ona. Ona je i tu nasla rjesenje.. Uzela je marker i svaki dan sada ona meni pise poruke.. A znate sto svaki dan ima i dalje? Onaj njen osmijeh.. Osmijeh u koji sam se zaljubio. I dalje kao i kada sam otisao njene oci zasjaje kada je pogledam na nacin na koji samo ja znam.. Zacakle se onako jako, a obrazi joj porumene.. Pogleda me, a ne moze izdrzati.. Skrene pogled i kao maleno dijeti se postidi spustajuci glavu dolje.. Nekada bi je tu na vratu docekao poljubac jeze koji bih ju odveo u novu galaksiju, a sada je doceka osmijeh s druge strane kamere..

I stvarno sam sretan mada se mozda njoj nekada ne cini tako jer za jedno musko stvarno sam preemotivan.. Ali jesam, sretan sam i zahvalan sto se pojavila u mom zivotu.. I napokon znam da nece nestati, otici i sve ovo nase baciti u zaborav.. Cak i kada bih ja odustao od sebe, ona ne bi od mene.. Jer to je moj borac, to je moj bik u horoskopu.. Moje tvrdoglavo. Znate to je i tip osobe koju ne mozete ne voljeti, zaista ne znam nijednu osobu kojoj se nije dopala ili koja je imala nesto lose reci za nju.. Svi moji su je prihvatili.. Upoznala mi je cak i necake.. Prije odlaska smo se grudali u snijegu i vratila me u djetinjstvo.. Nije sve ni u razmisljanju o mnogim stvarima koje me muce.. Dokazuje mi da se trebam opustiti i uzivati u malenim stvarima kao sto to djeca cine.. Kao sto to ona i dalje cini.. Jer to je u dusi jedno veliko dijete.. Dijete koje je itekako zeljno moje ljubavi i paznje.. Ali, koliko god ja njoj dao ona vraca duplo vise..

Prva je osoba koju sam odveo na mjesto na koje nikada nikog nisam odveo.. Na mjesto gdje pociva moj najbolji prijatelj kojem ce uskoro vec osam godina kako nije medu nama.. Odveo sam je ne da bi bio zaljen, nego da joj pokazem koliko mi znaci i na neki je nacin upoznao s tom osobom koja je i dalje medu nama i rekao: “E da, ona je ta. Nju biram. Cuvaj mi je od gore kao sto mene cuvas svakoga dana.” Dijeli nas ta neka daljina u kilometrima, ali sada kada se osvrnem na tih mogu sada mogu reci “nekoliko” tjedana uopce nemam osjecaj da je toliko vremena iza nas. Jer ona je ucinila da to sve izgleda tako brzo i jednostavno.. Mada ona najbolje zna koliko je bilo suprotno.. I znam.. Da treba jos ovoliko i duplo vise od toga, ona je tu.. Promijenit ce se samo njena ljubav prema meni.. Bit ce jaca svakog dana kao i do sada.. Kao i sto ja osjecam prema njoj..

Spreman sam joj dati svaki naredni dan svoga zivota gledajuci je ujutro onako cupavu i posebnu slatku. Spreman sam s njom zajedno uciti kuhati, prati ves i sve proci zajedno.. Spreman sam odvaziti se probat njeno prvo jelo i reci da je dobro iako ce me vjerojatno zaboljet stomak, ali cu reci:” Ljubavi odlicno, samo nastavi.” Jer ljubav je podrska. Uvijek se napreduje i jaca. Spreman sam nazivati je svojom zenom i majkom moje djece.. Zaista jesam. A znam da ce doci i taj dan.. Kada dode bit cu spreman.. Bit cu spreman sasvim slucajnoj prijateljskoj ljubavi reci: “DA, zelim biti tvoj zivotni suputnik.”

A dan dolaska.. Toliko planiran.. Toliko misli.. Na kraju ce biti sveden na potpuno jednostavne stvari.. Reci cu joj: “Hvala ti, volim te.” – poljubivsi je na onaj nas nacin.. Zagrljaj ce biti toliko jak da ce pozeljeti pobjeci iz njega jer se uvijek plasi kako ce se ugusiti.. Ogurnut ce me i reci mi ime naglasivsi ga onako kako ga naglasi svaki put kad nesto pogrijesim, uz ono njeno jes’ ti normalannnn? Itekako jesam, ali morat cu nadoknaditi sve te propustene zagrljaje u jednom.. U taj 1 zagrljaj ce stati 100 (i kusur) zamisljenih..

Uskoro ce joj rodendan i volio bih biti tamo. Puhati svjecice s njom i umrljati joj lice. Volio bih joj onaj dodir iz sna pokloniti u javi.

NEOQEAV – Nisam zaboravio koliko me voli.

avontos41

Snovi su projekcija nasih nadanja...

Komentariši